21. 6. 2022 - Zvládání zátěžových situací pro pomáhající profese

Zvládání zátěžových situací pro pomáhající profese

POZVÁNKA na školící akci 

Domov Bystřice pořádá ve spolupráci Schola Medica školící akci na téma:

Zvládání zátěžových situací pro pomáhající profese - Mgr. Hana Podzemná
 
Termín konání:                úterý 21.6.2022

Místo konání:                 DOZP Bystřice nad Úhlavou, p.o. - společenská místnost


Registrace účastníků:            08,50 hod.
Začátek školící akce:             09,00 hod.
Oběd:                                     11,40-12,00 hod.
Předpokládaný konec akce:   16,00 hod.

Časová dotace: 8 hodin

Anotace: 


V pomáhajících profesích dochází na základě různých příčin k problémovým či konfliktním situacím. Každý pracovník by měl umět tyto situace včas odhalit, profesionálně je zvládnout či přispět dle svých možností k posunutí problému či konfliktu do fáze řešení. Tato dovednost zahrnuje odhalení věcného jádra konfliktu či problému, zpracování emocí zúčastněných, analýzu dané situace a vytvoření podmínek k řešení.
Tento komplexní přístup vyžaduje znalosti z oblasti psychologie, přehled ve vhodných postupech, příslušné komunikační dovednosti, a především uvědomění si specifik řešení konfliktů a problémových situací v zařízení sociálních služeb. Kurz podává nejen teoretický základ a náhled na danou problematiku, ale poskytuje i nácvik příslušných komunikačních dovedností. 
Kurz upozorňuje na možná úskalí řešení problémů a konfliktů v praxi sociálních služeb a podporuje absolventy v proaktivním přístupu k těmto situacím.

PREZENČNÍ LISTINA   - 22.6.2022  9-12 hod.

Komunikace v problémových situacích v praxi sociálních služeb zaměřená na vedoucí pracovníky

•    Osobnost, role a autorita manažera
•    Význam komunikačních dovedností v práci manažera, ve vztahu k podřízeným
•    Manažerský kruh a jeho fáze
•    Motivace a sebemotivace manažera
•    Motivační typologie
•    Proces delegování, co delegovat a co ne
•    Hodnocení zaměstnanců – proč, jak
•    Zásady vedení manažerských rozhovorů
•    Druhy manažerských rozhovorů (hodnotící, kritické, uvolňování zaměstnanců)
•    Poskytování a přijímání pozitivní a kritické zpětné vazby
•    Respektující komunikace
•    Prevence konfliktů
•    Řešení problémových a konfliktních situací
 

KONTAKTY

email
Ředitelka
Ing. Kateřina Šimková
email
Ekonomka
Ing. Ivana Vyhnalová
email
Sociální pracovník
Mgr. Ivana Novotná
email
Úsek soc. zdravotní
Radka Švecová
email
Úsek soc. aktivizační
Jana Matulová
email
Stravovací úsek
Pavla Nová

DOMOV PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM

Příspěvková organizace (IČ 49207300), Bystřice nad Úhlavou 44, 340 22 Nýrsko, okres Klatovy, Plzeňský kraj, Česká republika.

Telefonní ústředna: +420 376 571 270, případně +420 376 571 763mobil: +420 774 707 716

Whistleblowing